مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

  • ۰
  • ۰

تفاوت سکو و میز تریبون

از گذشته های دور تاکنون استفاده از تریبون اگر چه به شکل های متفاوت به منظور ایراد سخنرانی رواج داشته است. در قدیم مردم بر روی سکویی بلند ایستاده و سخنان خود را با حاضرین در میان می گذاشتند. شکل نامناسب ظاهری و عدم امکان جا به جایی این سکوها از جمله مشکلاتی بود که این سکوها به دنبال داشتند. خوشبختانه پیشرفت در صنعت مبلمان به حدی رسید که سکوهای سیمانی از میان برداشته شده و میز تریبون ساخته شده از موادی نظیر چوب و ام دی اف جایگزین آن شد. این میزها که عمدتا در همایش ها و سخنرانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا و مناسب، قابل حمل و نقل نیز هستند.

 

ویژگی میز تریبون

به هنگام انتخاب یک میز تریبن مناسب لازم است تا به برخی ویژگی ها توجه نمود از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار مناسب

یکی از مهم ترین نکاتی که در برگزاری مراسمات و سخنرانی ها حائز اهمیت است، استفاده از میزهای تریبون دارای ساختار استاندارد از لحاظ ابعاد و ارتفاع است. همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، این دسته از میزها را عمدتا با به کارگیری چوب و ام دی اف طراحی و تولید نموده و به منظور استفاده مشتریان به بازار عرضه می نمایند. همین امر موجب شده است که میز تریبون از دوام و ماندگاری طولانی مدت برخوردار بوده و سال های طولانی نیازمند تعویض نباشد.

  • رنگ و طراحی مناسب

تنوع در طراحی و رنگ میز سخنرانی به گونه ای است که زمینه افزایش اعتماد به نفس فرد را فراهم می سازد. صاحبان کسب و کار می توانند با توجه به فضای کاری خود و همچنین سایر ابزارهای موجود در دکوراسیون موجود رنگ متناسب را انتخاب نموده و بدین ترتیب زیبایی و گیرایی بی نظیری به محیط ببخشند. این امر موجب جلب توجه، رضایت و اعتماد مشتریان به سازمان مورد نظر می گردد.

  • ۹۹/۰۷/۰۱
  • مسعود سلیمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی