مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

  • ۰
  • ۰

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ساعت های طولانی در خانه پشت سیستم مشغول کارید، این امر به خودی خود بخش های مختلفی از بدن شما را درگیر کرده و در دراز مدت می تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند. این فرآیند باعث واردن شدن فشار مضاعف بر ستون فقرات شخص شده و سبب بروزخستگی های مفرط می شود.

یکی از ویژگی هایی که صندلی ارگونومیک را با یک صندلی معمولی متفاوت می سازد وجود خصوصیات کاربردی به کار رفته در این نوع صندلی است.

ارگونومیک بودن صندلی کارشناسی مناسب دور کاری یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب صندلی مناسب است.

 

صندلی کارشناسی ارگونومیک

صندلی ارگونومیک با پشتیبانی از قسمت تحتانی ستون فقرات که اصطلاحا به آن گودی کمر نیز می گویند مهره های کمر را در حالت استاندارد خود نگه داشته و مانع بروز مشکلات جدی در این ناحیه می شود.

عرض تکیه گاه یک صندلی کارشناسی ارگونومیک به طور متوسط بین 31 تا 48 سانتی متر میباشد. در این نوع صندلی پشتی در یک بازه معین قابل تنظیم است که به طور کامل از انحنای کمر در ساعات طولانی نشستن محافظت می کند.

نشیمنگاه یک صندلی باید دارای طول و عرض مناسبی باشد تا فرد هنگام نشستن احساس راحتی کامل را داشته باشد. در اصل نشیمنگاه باید به گونه ای طراحی شود تا کمر کاربر با پشتی صندلی مماس بوده و  حدود 5 تا 10 سانتی متر پشت زانوها با لبه نشیمن گاه فاصله داشته باشد.

پارچه به کار رفته در صندلی کارشناسی از مرغوب ترین متریال، جهت طول عمر بیشتر در گذشت زمان کار شده است. این نوع از پارچه استفاده شده قابلیت عبور هوا را داشته و در نشستن های طولانی باعث تعریق نمی شود.

بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از صندلی کارشناسی آریا چیله دارای خصوصیات ارگونومیک است.

 

  • ۹۹/۰۹/۰۱
  • مسعود سلیمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی