مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

مبلمان اداری آریا چیله

تجهیز دفاتر اداری با مبلمان اداری آریا چیله

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

صندلی تابوره چیست؟

صندلی تابوره، صندلی های چرخدار در انواع تکیه دار و بدون پشتی هستند که اکثرا در آزمایشگاه ها، آرایشگاه و… مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع صندلی ابتدا محبوبیت خود را پیش مهندسان آرشیتکت بدست آورد، زیرا آنها ناچار به نشستن های طولانی پشت میز کار بوده و در نتیجه خستگی و انوع مشکلات ستون فقرات را برایشان را در پی داشت.

صندلی تابوره پشتی دار این مشکل را برای همیشه حل کرده و راحتی را برای کارمندان به ارمغان آورد.

قابلیت تنظیم ارتفاع

این صندلی ها با قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب هنگام کار در آزمایشگاه و یا مکان های دیگر بنا به خواست فرد راحتی را حین کار فراهم می کند.

روکش صندلی

روکش این نوع صندلی غالبا از جنس چرم و وینیل تولید می شود، زیرا هنگام کار در آزمایشگاه خطر ریختن مایعات زیاد بوده و این روکش مانع از نفوذ به قسمت نشیمنگاه صندلی می شود.

جنس

جنس متریال داخلی صندلی تابوره از مهم ترین موارد در انتخاب این صندلی است. فوم و یا ابر سرد در اثر استفاده طولانی مدت تغییر نکرده و مانع از تغییر شکل قسمت نشیمنگاه صندلی می شود.

پایه های روان

این نوع صندلی با قابلیت پایه های چرخان و مستحکم و فلزی سبب جابه جایی آسان فرد روی انواع سطوح شده و دسترسی به تمام قسمت ها را برای او ممکن می سازد.

این محصول کاربردی راحتی و آسایش هنگام کار را برایتان به ارمغان می آورد. برای مشاهده انواع صندلی تابوره و استعلام قیمت مناسب می توانید به وب سایت اینترنتی آریا چیله مراجعه فرمایید.

  • مسعود سلیمانی
  • ۰
  • ۰

میز مدیریت

 

اصلی ترین اتاق در هر شرکت و یا ارگانی مسلما اتاق مدیریت آن مجموعه است. اتاق مدیریت همانطور که از نامش پیداست، قلب فرماندهی شرکت است. از آن جا که مدیران بر خلاف کارمندان خود کار اپراتوری انجام نمی دهند و بیشتر کارهایشان حول مسائل بررسی و تحلیل است، نیاز دارند تا ساعت های متمادی پشت میز مدیریت خود نشسته و احساس خستگی نکنند.

بنابراین میز انتخابی اتاق مدیر نه تنها باید لوکس و شیک باشد، بلکه با محیط دفتر همخوانی لازم را داشته باشد.

 ویژگی های میز مدیریت خاص و مدرن

آریا چیله در امور ساخت و طراحی بهترین میز مدیریتی مهارت داشته و تاکنون توانسته نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند.

میز های مدیریت از نظر نوع کاربرد، اندازه، جنس، طرح و فرم متفاوت بوده و هر یک ویژگی مربوط به خود را دارا می باشند که در ادامه توجه شما را به برخی از این خصوصیات جلب میکنیم:

طراحی و استایل میز مدیریت

طراحی میز مدیریت باید با میز کارمندان تفاوت چشمگیری داشته باشد. میز مدیریت مطابق المان های میز اداری طراحی شده و از سادگی خارج است.

جنس میز مدیریت

امروزه انواع مختلف میز مدیریت از متریال های مختلفی طراحی و تولید می شوند. جنس میز مدیریت با توجه به محیط و سلیقه مدیر شرکت میتواند در انواع چوبی، ام دی اف و سلطنتی تولید شود.

رنگ میز مدیریت

این که کدام رنگ برای میز مدیریت مناسب تر است بستگی به محیط اتاق و سلیقه مدیر شرکت است. رنگ های تیره اغلب چشمگیرتر بوده و ابهت خاصی به فضای اتاق می دهند. بنابراین هنگام انتخاب رنگ میز اتاق خود به فضا توجه کرده و سعی کنید همخوانی لازم را با محیط داشته باشد.

ارتفاع میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریت مانند سایر میزها بایستی از اصول استاندارد پیروی کرده و نه زیاد بلند باشد و نه کوتاه، تا در دراز مدت موجب آسیب های جسمانی نشود. ارتفاع تمامی میز های مدیریتی آریا چیله طبق اصول استاندارد، 75 سانتی متر بوده و زیبایی چشمگیری علاوه بر رعایت اصول طراحی به شما ارائه می دهد.

اندازه میز مدیریتی

میز مدیریت برخلاف میز کارمندی، از اندازه های بزرگ تری برخوردار است. زیرا باید ظرفیت لازم برای گذاشتن کامپیوتر، کاتالوگ، تقویم و...را داشته باشد. هر چقدر که میز مدیریت فضای بیشتری داشته باشد، مدیر شرکت آزادی عمل بیشتری برای رسیدگی به کارهای خود دارد.

برای مشاهده انواع میز مدیریتی و استعلام قیمت مناسب می توانید به وب سایت آریا چیله مراجعه فرمایید.

 

  • مسعود سلیمانی
  • ۰
  • ۰

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ساعت های طولانی در خانه پشت سیستم مشغول کارید، این امر به خودی خود بخش های مختلفی از بدن شما را درگیر کرده و در دراز مدت می تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند. این فرآیند باعث واردن شدن فشار مضاعف بر ستون فقرات شخص شده و سبب بروزخستگی های مفرط می شود.

یکی از ویژگی هایی که صندلی ارگونومیک را با یک صندلی معمولی متفاوت می سازد وجود خصوصیات کاربردی به کار رفته در این نوع صندلی است.

ارگونومیک بودن صندلی کارشناسی مناسب دور کاری یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب صندلی مناسب است.

 

صندلی کارشناسی ارگونومیک

صندلی ارگونومیک با پشتیبانی از قسمت تحتانی ستون فقرات که اصطلاحا به آن گودی کمر نیز می گویند مهره های کمر را در حالت استاندارد خود نگه داشته و مانع بروز مشکلات جدی در این ناحیه می شود.

عرض تکیه گاه یک صندلی کارشناسی ارگونومیک به طور متوسط بین 31 تا 48 سانتی متر میباشد. در این نوع صندلی پشتی در یک بازه معین قابل تنظیم است که به طور کامل از انحنای کمر در ساعات طولانی نشستن محافظت می کند.

نشیمنگاه یک صندلی باید دارای طول و عرض مناسبی باشد تا فرد هنگام نشستن احساس راحتی کامل را داشته باشد. در اصل نشیمنگاه باید به گونه ای طراحی شود تا کمر کاربر با پشتی صندلی مماس بوده و  حدود 5 تا 10 سانتی متر پشت زانوها با لبه نشیمن گاه فاصله داشته باشد.

پارچه به کار رفته در صندلی کارشناسی از مرغوب ترین متریال، جهت طول عمر بیشتر در گذشت زمان کار شده است. این نوع از پارچه استفاده شده قابلیت عبور هوا را داشته و در نشستن های طولانی باعث تعریق نمی شود.

بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از صندلی کارشناسی آریا چیله دارای خصوصیات ارگونومیک است.

 

  • مسعود سلیمانی